Audiovisual

Entrega do Premio 10 de Marzo (2010).

A Confederación Intersindical Galega celebrou  a cuarta edición do Premio do Día da Clase Obreira Galega. Un acto de confraternidade no decurso do cal a central sindical recoñeceu ás traballadoras e traballadores de Caramelo, que protagonizaron o conflito que máis sobresaíu no ano 2009, polo seu exemplo como loita sindical na defensa dos postos de traballo, na defensa dos seus dereitos como clase e na defensa da súa dignidade. Unha loita que a CIG agarda que sirva como exemplo para o futuro.

Entrega do Premio 8 de marzo da CIG (2010).

A Secretaría da Muller da CIG celebrou hoxe, no marco dun xantar de confraternidade, o acto de entrega do Premio do Día Internacional da Muller Traballadora, que foi outorgado ás traballadoras de Tréves, pola súa loita en defensa dos postos de traballo e contra a deslocalización da empresa. Máis info.

Queremos Galego, manifestación do 21 de xaneiro (Compostela).

Vídeo da histórica manifestación celebrada o 21 de xaneiro, no marco dunha Folga no Ensino Non Universitario, baixo a convocatoria da Plataforma Queremos Galego contra do decretazo do Partido Popular.

2018 · Fundación Moncho Reboiras para o estudo e a divulgación da realidade social e sindical na Galiza