Arredor de José María Mosqueira Manso.

Artigos jose-mariua-mosqueira-manso

A vida do capitán Mosqueira Manso deixa pequena a de calquera aventureiro do cine. Ictiólogo, cartógrafo, biólogo, historiador, mariño. A Mosqueira Manso debemos a honra, en pleno século XX, de que moitos dos mapas realizados por vez primeira en Venezuela e na República Dominicana levasen a sinatura deste ilustre cormés. Estudoso das tartarugas do Orinoco, o seu traballo verbo as tartarugas arrau (podocnemis expansa) e o descubrimento das tartarugas albinas, hoxe, medio século despois, continúa a ser de gran valía para os estudos destes réptiles.

No texto que a seguir dispoñibilizamos, Xurxo Martínez Crespo, profundiza no perfil deste significado compatriota.

José María Mosqueira Manso

Por Xurxo Martínez Crespo.
Preme aquí para o ver en pantalla completa.

Podes descargar o PDF desde aquí.