Construción popular cooperativa. A experiencia do MTL na Arxentina

Publicacións

O movemento Territorial de Liberación (MTL) é un movemento de traballadores ocupados e desocupados que naceu na Arxentina. Como tal movemento, e coa súa dinámica propia, está integrado na Central de Traballadores Arxentinos (CTA). O MTL conta cuns 20.000 membros repartidos nas 17 provincias da República Arxentina.

Neste volume, editado en novembro de 2008, Carlos Chile, membro da Dirección Nacional do MTL e da Dirección da CTA da cidade de Bos Aires así como integrante da Comisión Política do Partido Comunista de Arxentina, debulla a experiencia de construción popular cooperativa que o MTL representa.

Ficha bibliográfica

Autores:

Carlos Chile

Serie: Experiencias Internacionais

Ano de edición: Novembro de 2008.