Experiencias do sector hortícola en Galiza

Audiovisual video

Experiencias do sector hortícola en Galiza from FESGA on Vimeo.

Pódese vivir da horta na Galiza de hoxe en día? Que dificultades atopan os produtores para conseguiren prezos dignos? Que función cumpre o cooperativismo na articulación deste sector? Permiten os maioristas do comercio da alimentación o desenvolvemento da horta galega? FESGA tenta respostar estas preguntas mediante o presente traballo audiovisual, recollendo tres experiencias hortícolas enmarcadas na economía social do noso país. Entrevistamos os responsábeis das seguintes explotacións: - Cooperativa "Porta do Río Miño" (O Rosal) - Explotación cooperativa de Carlos Pereira (Santiso) - SAT "Labregos de Lugo" (Riotorto)

Experiencias do sector hortícola en Galiza from FESGA on Vimeo.

Ficha técnica Duración: 20m37s Formato: HD Ano: 2012 Edición: CIG Realización: FESGA Coordenador: Manuel Mera Realización: Bernal Rúa Produción: Xabier P. Igrexas Este traballo foi financiado pola Deputación da Coruña