Intervención de Marcela Revollo (deputada boliviana) no XV Seminario Internacional de México.

Audiovisual bolivia marcela-revollo movemento-sen-medo seminario-internacional

A seguir orfecemos o vídeo da intervención de Marcela Revollo Quiroga, Deputada Nacional na Asemblea Lexislativa Plurinacional de Bolivia polo Movemento Sen Medo, no XV Seminario Internacional "Os partidos e a nova sociedade", unha iniciativa do Partido do Traballo de México. O evento transcurriu durante o 17, 18 e 19 de marzo de 2011 na cidade de México.

A deputada Revollo reflexionou sobre os gobernos alternativos, nomeadamente os existentes nesta altura no continente latinoamericano, a construción do poder popular e moi especialmente sobre o exercicio de goberno.

[media id=53 width=530 height=325]