Síntese histórica do soberanismo galego (1846-1936)

O historiador Uxío-Breogán Diéguez Cequiel, Director do Centro de Estudos e Divulgación Alexandre Bóveda e Presidente da Asociación Galega de Historiadores, é autor deste interesante percorrido histórico do soberanismo galego, dende os seus albores na segunda metade do século XIX até a guerra civil de 1936, no que se achegan de xeito sintético a evolución deste significado movemento político que partindo do recoñecemento da entidade nacional galega reivindica o exercicio da soberanía plena, facendo unha atinada diagnose do papel que xogaron diversas organizacións dende a protonacionalista e agrarista Solidaridad Gallega até o Partido Galeguista de Bóveda e Castelao.

Ficha bibliográfica

Autor: