Xa disponíbel na web o nº6 da revista Enxergar

EDITORIAL do nº6 de Enxergar. Revista de pensamento e análise.

Coincide a edición deste número 6 da revista Enxergar cun contexto político moi crispado e belicista, a nivel do Estado Español e no mundo, reflexo da forte crise do sistema capitalista e das dificultades que teñen os seus mentores e beneficiarios para superar a mesma. Todo isto se está a pór de manifesto, entre outros aspectos, na promoción do auxe da extrema dereita, na perda total das aparencias por parte da dereita tradicional fomentando e xustificando a deterioración das institucións, os golpes de estado “brandos”, o xenocidio de pobos como o palestino ou mesmo guerras que obedecen exclusivamente á política militarista e de confronto promovida pola oligarquía anglosaxoa en defensa do seus intereses de clase xeoestratéxicos, hexemónicos e imperiais [...].