Xosé Sesto, o home que non só vivía de pan.

Artigos pepe-sesto xose-sesto xurxo-martinez-crespo

No seguinte traballo Xurxo Martínez Crespo presenta unha aproximación biográfica de Xosé Sesto, unha figura relevante do noso pobo, desde unha óptica próxima e cálida. Reflíctese no texto non só o perfil de nítido compromiso de Pepe Sesto, senón que tamén se esbozan os principais trazos da compoñente humana do artista, do encadernador.

Preme aquí para o ver en pantalla completa.
Podes descargar o PDF desde aquí.