• Manter as preferencias de usuario cando navegas: imaxes, opcións do menú, ...
  • Permitir certas funcións de navegación e uso da páxina
  • Xestión da sesión
  • Medir as visitas e coñecer como interactúan os usuarios co contido do sitio.

ESTATÍSTICAS

Os servizos contidos nesta sección permiten ao titular do sitio web controlar e analizar o tráfico web e pode ser usado para rastrexar o comportamento do usuario.

GOOGLE ANALYTICS (GOOGLE INC.)

Google Analytics é un servizo de análise web proporcionado por Google Inc. ("Google"). Google usa os datos recollidos para rastrexar e examinar o uso desta aplicación, para preparar informes das súas actividades e compartilos con outros servizos de Google.

Google pode usar os datos recompilados para contextualizar e personalizar os anuncios da súa propia rede publicitaria.