Publicacións

Enxergar. Revista de Pensamento e Análise nº6

Editorial

Coincide a edición deste número 6 da revista Enxergar cun contexto político moi crispado e belicista, a nivel do Estado Español e no mundo, reflexo da forte crise do sistema capitalista e das dificultades que teñen os seus mentores e beneficiarios para superar a mesma. Todo isto se está a pór de manifesto, entre outros aspectos, na promoción do auxe da extrema dereita, na perda total das aparencias por parte da dereita tradicional fomentando e xustificando a deterioración das institucións, os golpes de estado “brandos”, o xenocidio de pobos como o palestino ou mesmo guerras que obedecen exclusivamente á política militarista e de confronto promovida pola oligarquía anglosaxoa en defensa do seus intereses de clase xeoestratéxicos, hexemónicos e imperiais [...].

Enxergar. Revista de Pensamento e Análise nº5

Desde a Fundación Moncho Reboiras vénse de editar o nº5 de Enxergar. Revista de pensamento e análise. Nesta ocasión colaboran neste novo número da publicación o profesor e economista Alberte Blanco Casal, o secretario xeral da CIG Paulo Carril, o xornalista Iván García Riobó, a historiadora e catedrática Aurora Marco, o docente e exparlamentario Alfredo Suárez Canal, a politóloga Nithya Nagarajan e o exparlamentario Francisco Rodríguez Sánchez. Podes visualizar e ler a través da nosa web os contidos da publicación.

Enxergar. Revista de Pensamento e Análise nº4

Coincide a edición deste cuarto número de ENXERGAR coa conmemoración do 50 aniversario dunha efeméride de grande transcendencia para a clase traballadora galega; estámonos a referir ao asasinato en marzo de 1972, por parte da policía franquista, de Amador Rei e Daniel Niebla, traballadores de Bazán, en Ferrol.

Aqueles feitos tan convulsos, xunto coa existencia dun movemento obreiro cada vez máis organizado e contestatario, propiciou o escenario necesario para que a decisión político-ideolóxica de autoorganización do pobo galego, adoptada polo nacionalismo, se empezase a facer realidade entre a clase traballadora constituindose os primeiros xermolos sindicais promovidos pola Fronte Obreira da UPG.

Guía Básica para o uso correcto da lingua galega

A Fundación Moncho Reboiras e a CIG publican unha Guía Básica para o uso correcto da lingua galega

Nova edición do Boletín do Arquivo do sindicalismo nacionalista

Mediante esta publicación de carácter divulgativo, a Fundación Moncho Reboiras pretende pór en valor o traballo realizado durante o 2021 no Centro de Documentación da propia central sindical.

Sae á venda “O novo proletariado dixital na era do capitalismo pandémico”

A Fundación Moncho Reboiras, presenta o último traballo do profesor e investigador social basileiro, Ricardo Antunes. Nesta publicación presenta un retrato polo miúdo da clase traballadora do noso tempo, nas súas principais tendencias, e afonda na análise detalladas das mudanzas no mundo do traballo que se veñen producindo a escala planetaria.

Enxergar. Revista de Pensamento e Análise nº3

Sae á luz pública este terceiro número da revista ENXERGAR con artigos de carácter sindical, laboral, económico ou histórico-cultural, da man de Bárbara Figueroa, o Colectivo Bidán, Pilar García Negro, Susana Méndez e Paulo Carril, cos que pretendemos dar a coñecer entre as nosas e os nosos lectores diferentes aspectos como: a realidade político laboral nun país de América do Sur (en concreto en Chile), a problemática do sector enerxético en Galiza, a relevancia na reclamación dos dereitos de Galiza de persoaxes históricos como Ricardo Carvalho Calero, a necesidade de dotármonos dunha rede pública integral de atención ás persoas dependentes ou as consecuencias que está a ter para a clase traballadora galega a pandemia da Covib-19 e a crise industrial.

120 anos do I Congreso obreiro galaico-portugués

O 17, 18 e 19 de xaneiro do 1901 tivo lugar na cidade de Tui o I Congreso obreiro galaico-portugués

Guia Básica da lingua galega 2020

A Fundación Moncho Reboiras e a CIG publican unha Guia Básica para o uso correcto da lingua galega