Publicacións

Sae á venda “O novo proletariado dixital na era do capitalismo pandémico”

A Fundación Moncho Reboiras, presenta o último traballo do profesor e investigador social basileiro, Ricardo Antunes. Nesta publicación presenta un retrato polo miúdo da clase traballadora do noso tempo, nas súas principais tendencias, e afonda na análise detalladas das mudanzas no mundo do traballo que se veñen producindo a escala planetaria.

Sae á rede o terceiro número de Enxergar

Sae á luz pública este terceiro número da revista ENXERGAR con artigos de carácter sindical, laboral, económico ou histórico-cultural, da man de Bárbara Figueroa, o Colectivo Bidán, Pilar García Negro, Susana Méndez e Paulo Carril, cos que pretendemos dar a coñecer entre as nosas e os nosos lectores diferentes aspectos como: a realidade político laboral nun país de América do Sur (en concreto en Chile), a problemática do sector enerxético en Galiza, a relevancia na reclamación dos dereitos de Galiza de persoaxes históricos como Ricardo Carvalho Calero, a necesidade de dotármonos dunha rede pública integral de atención ás persoas dependentes ou as consecuencias que está a ter para a clase traballadora galega a pandemia da Covib-19 e a crise industrial.

120 anos do I Congreso obreiro galaico-portugués

O 17, 18 e 19 de xaneiro do 1901 tivo lugar na cidade de Tui o I Congreso obreiro galaico-portugués

Guia Básica da lingua galega 2020

A Fundación Moncho Reboiras e a CIG publican unha Guia Básica para o uso correcto da lingua galega

Sae á rede o segundo número de Enxergar

Desde a Fundación Moncho Reboiras comprácenos presentarvos unha nova entrega da publicación, Enxergar, revista de pensamento e análise que sae á rede na véspera do 25 de xullo, Día da Patria Galega

Xa na rúa un novo número do Boletín do Arquivo do sindicalismo nacionalista

Mediante esta publicación de carácter divulgativo, a Fundación Moncho Reboiras pretende pór en valor o traballo realizado durante o 2019 no Centro de Documentación da propia central sindical.

Comprendermos | 19

Editamos en parcería co semanario Sermos Galiza, un novo número do Comprendermos, que poñemos agora a disposición do público no noso sitio web.

Sae á rúa Enxergar, revista de pensamento e análise

Desde a Fundación Moncho Reboiras comprácenos presentarvos unha nova publicacións que sairá á rúa o próximo 25 de xullo. A Revista de pensamento e análise Enxergar.

Comprendermos | 18

Comprendermos | 17

Xa podes dispoñer do número 17 do Comprendermos, caderno de pensamento para o debate e a acción da Fundación Moncho Reboiras, para a súa descarga ou consulta en liña.

2022 · Fundación Moncho Reboiras para o estudo e a divulgación da realidade social e sindical na Galiza