Publicacións

Comprendermos | 10

Xa podes dispoñer  do número 10 de Comprendermos, o caderno da Fundación Moncho Reboiras, para a súa descarga ou consulta en liña.

Dispoñíbeis os números 8 e 9 de Comprendermos

Editamos en parcería co semanario SermosGaliza, dous novos números de Comprendermos, que poñemos agora a disposición do público no noso sitio web.

Comprendermos 6 e 7. Novos cadernos dispoñíbeis para o público

Fundación Moncho Reboiras pon a disposición do público os números 6 e 7 do caderno Comprendermos,  correspondentes a xuño e decembro do 2016 respectivamente, editados en parcería co semanario SermosGaliza.

O sindicalismo galego na Transición (1972-1977)

A Fundación Moncho Reboiras inaugurou o pasado 15 de decembro na Facultade de Humanidades de Ferrol a exposición “O Sindicalismo Galego na Transición (1972/1977)”, na que se aborda cun enfoque divulgativo a xénese, desenvolvemento e consolidación do sindicalismo nacionalista no contexto de pulo do movemento obreiro galego nos últimos anos do franquismo e na transición.

No último Comprendermos: as novas formas da explotación baixo a lupa

Publicouse un novo número do caderno da Fundación Moncho Reboiras. Este Comprendermos coloca o seu foco de análise sobre a intensificación da explotación capitalista. Confrontado a unha crise xeral que afecta á súa lóxica de acumulación crecente, o Capital desprega múltiples mecanismos procurando aumentar (sempre máis) os seus lucros. Tratamos neste número de botar luz sobre diversos  aspectos desta realidade do conflito capital-traballo e sobre algunhas respostas do movemento obreiro internacional.

Publicouse un novo número de Comprendermos

Baixo a coordenación de Manuel Mera, director da Fundación Moncho Reboiras, publicouse un novo número de “Comprendermos”, caderno de pensamento para o debate e a acción..

Xa está dispoñíbel o nº 3 de Comprendermos

Viu a luz o terceiro número de ‘Comprendermos’, o caderno de pensamento para o debate e a acción editado pola Fundación Moncho Reboiras, baixo coordenación de Manuel Mera.

Desta volta, a publicación dedica as súas páxinas centrais aos tratados de libre comercio. Nunha peza de análise asinada por Xabier P. Igrexas, descríbese tanto o contexto no que se insire esta nova vaga de tratados, que o autor cualifica de “punta de lanza” dunha nova ofensiva do capital no marco da globalización imperialista. O texto incide na idea de que TPP (acordo transpacífico), CETA (Canadá-UE), TTIP (EUA-UE) e TISA (50 estados), forman parte dunha mesma estratexia. A finalidade sería garantir aos Estados Unidos o control de entre o 60% e o 80% do PIB mundial.

Xa está dispoñíbel o número 2 de Comprendermos

A Fundación Moncho Reboiras pon a disposición do público un novo número de Comprendermos, o seu caderno de pensamento para o debate e a acción.

Neste segundo caderno, publicado conxuntamente co número 152 do semanario SermosGaliza, abordamos nunha entrevista co Secretario Xeral da CIG, Suso Seixo, a situación e os horizontes da negociación colectiva e da loita de clases no noso país, nun contexto marcado polo novo pacto social subscrito entre a patronal e os sindicatos de colaboración de clases, CCOO e UGT, e máis polo novo marco represivo da coñecida como Lei Mordaza.

Exposición no Museo Provincial de Lugo: “70 anos do Consello de Galiza. O goberno galego no exilio”

O 26 de maio, a Fundación Moncho Reboiras inaugura en Lugo unha exposición baixo o título: “70 anos do Consello de Galiza. O goberno galego no exilio”, conmemorando o que fora o organismo  de representación institucional do pobo galego creado no exilio por iniciativa de Castelao en novembro do 1944. A iniciativa que conta coa colaboración da Vicepresidencia Primeira da Deputación de Lugo, intégrase nun proxecto divulgativo que inclúe tamén a edición dun folleto, un video e unha conferencia-coloquio. A exposición poderá verse na Sala Multiusos do Museo Provincial até o domingo 14 de xuño.

Nace COMPRENDERMOS, caderno de pensamento para o debate e a acción

Co gallo da conmemoración do 40º aniversario da constitución do Sindicato Obreiro Galego (SOG), este 1º de Maio, a Fundación Moncho Reboiras publicou, como separata do número 143 do semanario Sermos Galiza, o primeiro número do caderno Comprendermos. Esta nova publicación seriada da Fundación, da que se editarán 4 números ao ano que se distribuirán conxuntamente co semanario, ten a vocación de ser un espazo para a reflexión e a análise da realidade social, política e histórica do noso país, postas ao servizo da liberación do pobo traballador galego.

2019 · Fundación Moncho Reboiras para o estudo e a divulgación da realidade social e sindical na Galiza