Publicacións

Comprendermos | 19

Editamos en parcería co semanario Sermos Galiza, un novo número do Comprendermos, que poñemos agora a disposición do público no noso sitio web.

Sae á rúa Enxergar, revista de pensamento e análise

Desde a Fundación Moncho Reboiras comprácenos presentarvos unha nova publicacións que sairá á rúa o próximo 25 de xullo. A Revista de pensamento e análise Enxergar.

Comprendermos | 18

Comprendermos | 17

Xa podes dispoñer do número 17 do Comprendermos, caderno de pensamento para o debate e a acción da Fundación Moncho Reboiras, para a súa descarga ou consulta en liña.

Boletín do Arquivo do sindicalismo nacionalista

Mediante esta publicación de carácter divulgativo, a Fundación Moncho Reboiras pretende pór en valor o traballo realizado durante o 2018 no Centro de Documentación da propia central sindical.

Vixencia do pensamento marxista

Co gallo do 200º aniversario de Karl Marx, dende a Fundación Moncho Reboiras queremos con esta publicación, sobre Marx e o marxismo, render homenaxe ao autor d’O Capital, das Teses sobre Feuerbach, da Guerra Civil en Francia, e de tantos outros textos fundamentais para a clase traballadora. Queremos achegar á persoa lectora a vida e pensamento dun filósofo que representa un antes e un despois na loita contra a explotación e opresión.

Comprendermos | 16

Xa podes dispoñer do número 16 do Comprendermos, o caderno da Fundación Moncho Reboiras, para a súa descarga ou consulta en liña.

Comprendermos | 15

Neste novo número do Comprendermos, analizamos nun artigo de Manuel Mera, Director da Fundación Moncho Reboiras, como o sindicalismo nacionalista e de clase ten alargado de maneira continuada desde o seu nacemento a súa base de apoio, logrando organizar cada vez un maior número de traballadoras e traballadores. Ese evolución tamén deixou pegada na representatividade sindical, marcada por un crecemento practicamente ininterrompido desde 1977 até os días de hoxe onde a CIG colocouse como primeira forza sindical en Galiza en número de delegadas e delegados.

Comprendermos | 14

Na nova entrega do Comprendermos, analizamos nas capas principais do caderno a manipulación informativa contra a clase traballadora. Nestes epoca, destaca a ocultación informativa sobre os conflictos existentes no noso páis, o sindicalismo nacionalista e de clase invisibilizado de maneira deliberada e os principais medios de comunicación axen como ferramentas de propaganda ao servizo dos intereses do empresariado, da banca e dos seus gobertos.

Comprendermos | 13

Neste novo número do Comprendermos pon o foco nas súas páxinas centrais, na cuestión das pensións, un debate aberto arredor da viabilidade e sustentabilidade do sistema público de pensións, Antolín Alcántara, integrante do Padroado da Fundación Moncho Reboiras,  achega algún datos e argumentos para comprender o verdadeiro alcance do problema político que encerra.