Ampliación de datas para visitar a exposición "A Xeración Nós e a Galiza do seu tempo"

A mostra "A Xeración Nós e a Galiza do seu tempo" , producida pola Fundación Moncho Reboiras e que se exhibe no Campus de Elviña da Universidade da Coruña, amplía as datas nas que pode visitarse. Estará disponíbel até o 28 de xaneiro de 2021, dado o éxito está a suscitar.

Inauguración da exposición "A Xeración Nós e a Galiza do seu tempo"

A Fundación Moncho Reboiras inaugurou o 2 de decembro a exposición "A Xeración Nós e a Galiza do seu tempo" no Campus de Elviña da Universidade da Coruña. Esta mostra está comisariado polo profesor da UDC e historiador Uxío-Breogán Diéguez Cequiel, membro do Padroado da Fundación. A mostra quere ser un recoñecemento ao labor dos integrantes da Xeración Nós diante do cen aniversario da revista homónima á que deron lugar Nós. Boletín mensual da cultura galega.

A Fundación Moncho Reboiras asistiu á I Escola Soberanista celebrada a pasada fin de semana en Donosti

A fin de semana do 14, 15 e 16 de febreiro a Fundación Moncho Reboiras participou en Donosti xunto con máis de 150 persoas e máis de 30 fundacións, na primeira escola soberanista, organizada polo Foro de Fundacións da Esquerda Soberanista, da cal a Fundación Moncho Reboiras é integrante.

A ‘uberización’ do traballo

O profesor de Socioloxía do Traballo da Universidade Estadual de Campinas, no Brasil, Ricardo Antunes, visitou Galiza, convidado pola Fundación Moncho Reboiras e a CIG, para compartir as súas análises sobre a cada vez maior deterioración das condicións laborais a consecuencia da terceirización da economía. Unha charla para a que el mesmo propuxo dous posibles títulos: “A uberización do traballo” ou “O capitalismo de plataforma e a protoforma do capitalismo” e na que presentou, ademais, o seu último libro, O privilégio da servidão: O novo proletariado de serviço na era digital.